NARUČITE IZDANJE PO CENI OD

3.499 dinara

Naručivanje izdanja drugih izdavača je moguće isključivo preko sajta.

Pomoć pri naručivanju: 011/2750-035




Email Print

Marketing menadžment, 12 Ed - prevod

Izdavač: Data Status
Povez: tvrdi povez
Format: A4

Cena: 3.499 dinara (PDV je uračunat u cenu)

Autor:

  • Philip Kotler
  • Kevin Lane Keller

Marketing menadžment je godinama u celom svetu udžbenik „broj 1“ iz područja marketinga jer njegov sadržaj i organizacija na dosledan način odražavaju promene u marketing teoriji i praksi. Od njenog prvog objavljivanja 1967. godine, kada je predstavljen koncept koji ukazuje na to da kompanije moraju da budu orijentisane na kupce i tržišta, došlo je do uvođenja brojnih drugih koncepata, pa su i oni obuhvaćeni sa svakim novim izdanjem knjige. Dvanaesto izdanje odražava zajedničke napore dva navedena autora da bi se dobilo najbolje izdanje knjige Marketing menadžment do sada. Celokupna materija u knjizi je podeljena na osam celina: razumevanje marketing menadžmenta, dolaženje do marketing saznanja, povezivanje sa kupcima, građenje jakih brendova, oblikovanje tržišnih ponuda, isporučivanje vrednosti, komuniciranje vrednosti i kreiranje uspešnog dugoročnog rasta. Potencijalni čitaoci, pripadnici vodeće univerzitetske i poslovne javnosti, kao i svi nivoi menadžera u društvenoj hijerarhiji, mogu računati da će u knjizi Marketing menadžment naći atraktivno, pregledno i modernim jezikom prezentovano „polje“ marketing koncepcija i instrumenta kojim marketing teorija, nauka i praksa prave značajan iskorak u pravcu poslovnih rešenja primerenih izazovima 21. veka.

Troškovi dostave izdanja drugih izdavača plaćaju se u trenutku preuzimanja izdanja.

NAPOMENA:

Poštovani autori, ukoliko imate objavljeno pravno ili ekonomsko stručno izdanje i želite da ga oglasite i prodate preko našeg sajta, Vaš predlog možete poslati na e-mail adresu online@paragraf.rs.

Za sve dodatne informacije možete pozvati brojeve telefona:

- Za informacije o izdanjima, pozovite na 063/379-960