Arhivska knjiga predstavlja evidenciju tj. popis celokupne dokumentacije nastale u kalendarskoj godini, bez obzira da li su ti dokumenti nastali u papirnom ili elektronskom obliku i nju šaljemo nadležnom arhivu. Svake godine, do 30. aprila imamo obavezu da pošaljemo prepis arhivske knjige za predhodnu kalendarsku godinu pripadajućem arhivu. Arhivsku knjigu uvek pravimo jednu - nezavisno od toga koliko imamo papirne a koliko elektronske dokumentacije.
Elektronsko arhiviranje odnosi se na dokumentaciju koja je izvorno nastala u elektronskom obliku, i kao takva mora da se se overava i čuva u elektronskom obliku, sa KEP-om (kvalifikovani elektronski potpis/pečat) kao što su izvodi iz banke, ino fakture, ugovori koji su obostrano potpisani kvalifikovanim elektronskim potpisom, IOS... Ukoliko je u pitanju elektronski dokument koji se čuva trajno, mora mu se dodeliti i vremenski žig.
Dokumenta nastala u papirnom obliku NE MORAJU SE skenirati i arhivirati elektronski, jer skeniranjem papirnog dokumenta stvaramo kopiju, original je i dalje u papirnom formatu, u kom se mora arhivirati. Dokumenta nastala u elektronskom obliku MORAJU SE arhivirati elektronski, štampanjem takvog dokumenta ne ispunjavamo Odredbu iz Uredbe o elektronskom arhiviranju, već stvaramo kopiju dokumenta.
Kroz Kancelarka možete automatski overavati KEP-om (kvalifikovani elektronski potpis/pečat) i arhivirati sva elektronska dokumenta koja posedujete (dovoljno je samo da se ta dokumenta zavode kroz Kancelarka i da uključite automatsko arhiviranje).
Pretplatom na Kancelarka dobijate sledeće bonuse:
- Besplatna korisnička podrška
- Desktop aplikaciju za ručno arhiviranje i masovno potpisivanje
- Besplatne nove verzije Kancelarka u skladu sa izmenama propisa
- Automatsko elektronsko arhiviranje
- Mogućnost korišćenja programa za više firmi

POGLEDAJTE I OSTALA