Zastava Bosne i Hercegovine

Saznajte sve o elektronskom arhiviranju!


1. Obuka za elektronsko arhiviranje i vođenje arhivske knjige + poklon poklon program


2. Softversko rešenje za automatsko i masovno elektronsko arhiviranje



PRAVILNO VOĐENJE EVIDENCIJA IZ OBLASTI RADNIH ODNOSA I ULOGA HR SEKTORA U POSLOVANJU DRUŠTVA: Paragraf organizuje dvodnevnu online obuku 28. aprila 2025. godine


Kompanija Paragraf organizovaće, 28. aprila 2025. godine, vebinar na temu “Pravilno vođenje evidencija iz oblasti radnih odnosa i uloga HR sektora u poslovanju društva”.

Pozivamo vas da prisustvujete interaktivnom vebinaru posvećenom obavezama poslodavaca pri zaključivanju i čuvanju radno-pravnih akata, kao i ulozi HR sektora u povezivanju zaposlenih i poslodavaca.

U prvom delu vebinara akcenat će biti na normativnom okviru sa detaljnim objašnjenjima u odnosu na dokumenta iz oblasti radnih odnosa koja je poslodavac u obavezi da donese, odnosno sačini i čuva, koji akti podležu obaveznoj pisanoj, a za koje akte postoji mogućnost elektronske forme donošenja i potpisivanja, kao i na način čuvanja navedenih dokumenata, sa osvrtom na pregled mogućnosti poslodavca da uspešno digitalizuje svoje poslovanje kroz elektronsko čuvanje dokumenata, a sve u cilju ispunjavanja zakonskih obaveza bez bojazni inspekcijskog kažnjavanja.

U drugom delu vebinara biće reči o ulozi HR sektora u poslovanju privrednih društava, nadležnog za upravljanje ljudskim resursima i njegovim obavezama, kao bitne veze na relaciji zaposleni - poslodavac, kadrovski nadležnog za pomenute akte kod poslodavca, u funkciji olakšavanja rada tog sektora uz mogućnost pomenutog elektronskog čuvanja radno-pravnih akata. Takođe ćemo obraditi teme koje se tiču mogućnosti uticaja HR sektora na povećanje produktivnosti i podsticaje razvojnih mogućnosti svakog sektora kod poslodavca.

Učesnici vebinara moći će u svakom momentu da postavljaju pitanja predavačima koji će odgovarati u sesiji predviđenoj za odgovore.

Po završenom učestvovanju na vebinaru učesnik će usavršiti svoja znanja i biti osposobljen da:

  • uredno i temeljno zaključi akte koji se tiču radnih odnosa
  • adekvatno čuva evidencije o zaposlenima i radno angažovanim licima
  • kroz važnu ulogu HR sektora uskladi poslovanje radi što bolje optimizacije poslova
  • organizuje poslovanje u skladu sa propisanim novinama

Vebinar je namenjen poslodavcima, sektorima ljudskih resursa, menadžerima, konsultantskim kućama, advokatskim kancelarijama, knjigovodstvenim agencijama, pravnim i fizičkim licima, kao i svim drugim licima i subjektima koji ove poslove obavljaju za druga pravna i fizička lica u cilju jednostavnijeg i efikasnijeg poslovanja, kako kada su u pitanju akti koji se tiču radnih odnosa, tako i unapređenju rada HR sektora.

Teme vebinara:

Značaj radno pravnih akata:

  • zaključivanje, potpisivanje, čuvanje, i rokovi čuvanja
  • značaj pisane i mogućnost donošenja i čuvanja akata u elektronskoj formi
  • obaveznost potpisivanja akata iz oblasti radnih odnosa
  • razlika između opštih i pojedinačnih akata poslodavca
  • kazne i sankcije za nepravilno i neuredno donošenje, vođenje i čuvanje evidencija iz oblasti radnih odnosa

Značaj uloge HR sektora u poslovanju društva:

  • važnost adekvatne brige o radno pravnim aktima u kadrovskom smislu
  • mogućnost obavljanja kadrovskih poslova brže i efikasnije uz adekvatan način rada i specijalizovane programe
  • značaj HR sektora prilikom traženja kadrova (headhunting), prepoznavanju potreba zaposlenih i unapređenje međuljudskih odnosa
  • uticaj komunikacije između HR sektora i zaposlenih na produktivnost u radu
  • značaj poverenja između HR sektora i zaposlenih

Predavači:

  • Jelena Nikolić - advokat, advokatska kancelarija "Janković Popović Mitić"
  • Jelica Radović - HR consultant i partner u HR Fabrici

Detaljne informacije o vebinaru (način prijave, informacije u vezi sa kotizacijom i ostale korisne informacije) možete saznati na stranici “Pravilno vođenje evidencija iz oblasti radnih odnosa i uloga HR sektora u poslovanju društva“.


Izvor: Redakcija Paragraf Lex, 27.03.2024.