Zastava Bosne i Hercegovine

ZAKON O BUDŽETU REPUBLIKE SRBIJE ZA 2024. GODINU

("Sl. glasnik RS", br. 138/2022 i 75/2023)

 

Razdeo

Glava

Program

Funkcija

Programska aktivnost / Projekat

Ekonomska klasifikacija

Opis

Ukupna sredstva

1

2

3

4

5

6

7

8

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

535.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

450.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

4.583.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

60.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

1.380.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

500.000

         

426

MATERIJAL

1.530.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

64.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

200.000

 

60.3

       

SEVERNOBANATSKI UPRAVNI OKRUG

19.462.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.3

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

19.462.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

19.462.000

     

130

   

Opšte usluge

19.462.000

       

0012

 

Stručni i operativni poslovi Severno-banatskog upravnog okruga

19.462.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

9.426.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.428.000

         

413

NAKNADE U NATURI

25.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

160.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

270.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

170.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

3.485.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

120.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

910.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

140.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.897.000

         

426

MATERIJAL

1.275.000

         

444

PRATEĆI TROŠKOVI ZADUŽIVANJA

15.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

40.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

100.000

         

515

NEMATERIJALNA IMOVINA

1.000

 

60.4

       

JUŽNOBANATSKI UPRAVNI OKRUG

23.847.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.4

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

23.847.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

23.847.000

     

130

   

Opšte usluge

23.847.000

       

0013

 

Stručni i operativni poslovi Južno-banatskog upravnog okruga

23.847.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

12.158.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.842.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

350.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

1.200.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

270.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

2.520.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

267.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

2.300.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

200.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

300.000

         

426

MATERIJAL

2.030.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

60.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

300.000

 

60.5

       

ZAPADNOBAČKI UPRAVNI OKRUG

19.310.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.5

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

19.310.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

19.310.000

     

130

   

Opšte usluge

19.310.000

       

0014

 

Stručni i operativni poslovi Zapadno-bačkog upravnog okruga

19.310.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

9.108.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.380.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

487.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

400.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

200.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

3.835.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

100.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

1.050.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

600.000

         

426

MATERIJAL

1.800.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

50.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

250.000

 

60.6

       

SREMSKI UPRAVNI OKRUG

15.296.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.6

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

15.296.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

15.296.000

     

130

   

Opšte usluge

15.296.000

       

0015

 

Stručni i operativni poslovi Sremskog upravnog okruga

15.296.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

8.551.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.296.000

         

413

NAKNADE U NATURI

30.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

540.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

430.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

1.868.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

100.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

540.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

330.000

         

426

MATERIJAL

1.400.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

10.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

200.000

 

60.7

       

JUŽNOBAČKI UPRAVNI OKRUG

30.806.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.7

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

30.806.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

30.806.000

     

130

   

Opšte usluge

30.806.000

       

0016

 

Stručni i operativni poslovi Južno-bačkog upravnog okruga

30.806.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

18.633.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

2.829.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

308.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

650.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

430.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

6.007.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

10.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

711.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

200.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

80.000

         

426

MATERIJAL

898.000

 

60.8

       

MAČVANSKI UPRAVNI OKRUG

16.549.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.8

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

16.549.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

16.549.000

     

130

   

Opšte usluge

16.549.000

       

0017

 

Stručni i operativni poslovi Mačvanskog upravnog okruga

16.549.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

9.805.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.486.000

         

413

NAKNADE U NATURI

1.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

251.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

750.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

2.430.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

70.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

457.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

60.000

         

426

MATERIJAL

1.139.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

100.000

 

60.9

       

KOLUBARSKI UPRAVNI OKRUG

27.464.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.9

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

27.464.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

27.464.000

     

130

   

Opšte usluge

27.464.000

       

0018

 

Stručni i operativni poslovi Kolubarskog upravnog okruga

27.464.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

11.566.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.753.000

         

413

NAKNADE U NATURI

20.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

457.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

380.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

280.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

3.800.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

117.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

6.100.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

1.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

720.000

         

426

MATERIJAL

2.040.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

30.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

200.000

 

60.10

       

PODUNAVSKI UPRAVNI OKRUG

18.377.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.10

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

18.377.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

18.377.000

     

130

   

Opšte usluge

18.377.000

       

0019

 

Stručni i operativni poslovi Podunavskog upravnog okruga

18.377.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

8.055.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.221.000

         

413

NAKNADE U NATURI

20.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

430.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

479.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

360.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

4.811.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

40.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

1.400.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

450.000

         

426

MATERIJAL

880.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

31.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

200.000

 

60.11

       

BRANIČEVSKI UPRAVNI OKRUG

17.530.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.11

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

17.530.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

17.530.000

     

130

   

Opšte usluge

17.530.000

       

0020

 

Stručni i operativni poslovi Braničevskog upravnog okruga

17.530.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

9.782.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.487.000

         

413

NAKNADE U NATURI

80.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

21.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

441.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

260.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

2.301.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

20.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

629.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

750.000

         

426

MATERIJAL

1.420.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

39.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

300.000

 

60.12

       

ŠUMADIJSKI UPRAVNI OKRUG

21.788.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.12

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

21.788.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

21.788.000

     

130

   

Opšte usluge

21.788.000

       

0021

 

Stručni i operativni poslovi Šumadijskog upravnog okruga

21.788.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

11.644.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.764.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

101.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

600.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

250.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

3.600.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

40.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

1.310.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

150.000

         

426

MATERIJAL

1.695.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

30.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

554.000

 

60.13

       

POMORAVSKI UPRAVNI OKRUG

27.887.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.13

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

27.887.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

27.887.000

     

130

   

Opšte usluge

27.887.000

       

0022

 

Stručni i operativni poslovi Pomoravskog upravnog okruga

27.887.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

10.851.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.644.000

         

413

NAKNADE U NATURI

13.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

426.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

400.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

7.867.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

100.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

3.185.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

700.000

         

426

MATERIJAL

2.020.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

81.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

600.000

 

60.14

       

BORSKI UPRAVNI OKRUG

19.868.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.14

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

19.868.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

19.868.000

     

130

   

Opšte usluge

19.868.000

       

0023

 

Stručni i operativni poslovi Borskog upravnog okruga

19.868.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

7.568.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.147.000

         

413

NAKNADE U NATURI

1.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

281.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

269.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

500.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

4.540.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

110.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

3.000.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.000.000

         

426

MATERIJAL

1.400.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

52.000

 

60.15

       

ZAJEČARSKI UPRAVNI OKRUG

18.890.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.15

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

18.890.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

18.890.000

     

130

   

Opšte usluge

18.890.000

       

0024

 

Stručni i operativni poslovi Zaječarskog upravnog okruga

18.890.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

7.529.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.141.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

700.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

180.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

138.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

5.450.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

83.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

962.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

500.000

         

426

MATERIJAL

2.050.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

5.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

102.000

 

60.16

       

ZLATIBORSKI UPRAVNI OKRUG

41.122.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.16

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

41.122.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

41.122.000

     

130

   

Opšte usluge

41.122.000

       

0025

 

Stručni i operativni poslovi Zlatiborskog upravnog okruga

41.122.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

17.594.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

2.666.000

         

413

NAKNADE U NATURI

1.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

476.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

560.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

500.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

14.053.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

1.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

1.128.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

1.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

550.000

         

426

MATERIJAL

3.180.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

12.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

400.000

 

60.17

       

MORAVIČKI UPRAVNI OKRUG

27.007.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.17

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

27.007.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

27.007.000

     

130

   

Opšte usluge

27.007.000

       

0026

 

Stručni i operativni poslovi Moravičkog upravnog okruga

27.007.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

9.295.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.409.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

540.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

550.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

8.230.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

350.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

2.300.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.000.000

         

426

MATERIJAL

2.272.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

60.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

1.000.000

 

60.18

       

RAŠKI UPRAVNI OKRUG

29.659.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.18

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

29.659.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

29.659.000

     

130

   

Opšte usluge

29.659.000

       

0027

 

Stručni i operativni poslovi Raškog upravnog okruga

29.659.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

12.404.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.880.000

         

413

NAKNADE U NATURI

30.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

775.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

500.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

10.245.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

80.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

790.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

100.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

600.000

         

426

MATERIJAL

2.080.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

1.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

173.000

 

60.19

       

RASINSKI UPRAVNI OKRUG

19.247.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.19

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

19.247.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

19.247.000

     

130

   

Opšte usluge

19.247.000

       

0028

 

Stručni i operativni poslovi Rasinskog upravnog okruga

19.247.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

10.429.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.580.000

         

413

NAKNADE U NATURI

20.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

3.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

510.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

462.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

3.200.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

83.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

490.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

45.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

900.000

         

426

MATERIJAL

1.420.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

25.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

80.000

 

60.20

       

NIŠAVSKI UPRAVNI OKRUG

35.738.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.20

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

35.738.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

35.738.000

     

130

   

Opšte usluge

35.738.000

       

0029

 

Stručni i operativni poslovi Nišavskog upravnog okruga

35.738.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

17.859.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

2.706.000

         

413

NAKNADE U NATURI

80.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

631.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

700.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

6.410.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

100.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

3.610.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.285.000

         

426

MATERIJAL

2.121.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

134.000

         

483

NOVČANE KAZNE I PENALI PO REŠENJU SUDOVA

1.000

         

485

NAKNADA ŠTETE ZA POVREDE ILI ŠTETU NANETU OD STRANE DRŽAVNIH ORGANA

1.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

100.000

 

60.21

       

TOPLIČKI UPRAVNI OKRUG

23.598.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.21

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

23.598.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

23.598.000

     

130

   

Opšte usluge

23.598.000

       

0030

 

Stručni i operativni poslovi Topličkog upravnog okruga

23.598.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

8.126.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.232.000

         

413

NAKNADE U NATURI

40.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

250.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

587.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

2.550.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

500.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

2.130.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.000.000

         

426

MATERIJAL

2.450.000

         

483

NOVČANE KAZNE I PENALI PO REŠENJU SUDOVA

4.332.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

400.000

 

60.22

       

PIROTSKI UPRAVNI OKRUG

17.064.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.22

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

17.064.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

17.064.000

     

130

   

Opšte usluge

17.064.000

       

0031

 

Stručni i operativni poslovi Pirotskog upravnog okruga

17.064.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

8.463.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.283.000

         

413

NAKNADE U NATURI

20.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

340.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

248.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

160.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

4.200.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

60.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

750.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

550.000

         

426

MATERIJAL

850.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

40.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

100.000

 

60.23

       

JABLANIČKI UPRAVNI OKRUG

19.558.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.23

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

19.558.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

19.558.000

     

130

   

Opšte usluge

19.558.000

       

0032

 

Stručni i operativni poslovi Jablaničkog upravnog okruga

19.558.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

9.384.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.422.000

         

413

NAKNADE U NATURI

25.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

1.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

350.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

500.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

4.664.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

12.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

400.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

400.000

         

426

MATERIJAL

550.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

50.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

1.800.000

 

60.24

       

PČINJSKI UPRAVNI OKRUG

16.103.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.24

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

16.103.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

16.103.000

     

130

   

Opšte usluge

16.103.000

       

0033

 

Stručni i operativni poslovi Pčinjskog upravnog okruga

16.103.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

8.133.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.233.000

         

413

NAKNADE U NATURI

40.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

540.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

280.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

2.800.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

130.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

800.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

800.000

         

426

MATERIJAL

1.344.000

         

483

NOVČANE KAZNE I PENALI PO REŠENJU SUDOVA

1.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

1.000

 

60.25

       

KOSOVSKI UPRAVNI OKRUG

20.320.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.25

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

20.320.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

20.320.000

     

130

   

Opšte usluge

20.320.000

       

0034

 

Stručni i operativni poslovi Kosovskog upravnog okruga

20.320.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

12.462.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.888.000

         

413

NAKNADE U NATURI

1.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

117.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

160.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

1.405.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

200.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

900.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

510.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

800.000

         

426

MATERIJAL

1.316.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

61.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

500.000

 

60.26

       

PEĆKI UPRAVNI OKRUG

7.162.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.26

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

7.162.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

7.162.000

     

130

   

Opšte usluge

7.162.000

       

0035

 

Stručni i operativni poslovi Pećkog upravnog okruga

7.162.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

3.483.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

528.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

1.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

300.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

480.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

10.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

740.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

150.000

         

426

MATERIJAL

1.270.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

150.000

 

60.27

       

PRIZRENSKI UPRAVNI OKRUG

7.422.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.27

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

7.422.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

7.422.000

     

130

   

Opšte usluge

7.422.000

       

0036

 

Stručni i operativni poslovi Prizrenskog upravnog okruga

7.422.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

4.077.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

657.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

720.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

100.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

660.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

300.000

         

426

MATERIJAL

840.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

68.000

 

60.28

       

KOSOVSKO-MITROVAČKI UPRAVNI OKRUG

14.792.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.28

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

14.792.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

14.792.000

     

130

   

Opšte usluge

14.792.000

       

0037

 

Stručni i operativni poslovi Kosovsko-mitrovačkog upravnog okruga

14.792.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

10.222.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.549.000

         

413

NAKNADE U NATURI

30.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

302.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

70.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

120.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

310.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

149.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

790.000

         

426

MATERIJAL

1.101.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

149.000

 

60.29

       

KOSOVSKO-POMORAVSKI UPRAVNI OKRUG

15.886.000

           

Izvori finansiranja za glavu 60.29

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

15.886.000

   

0606

     

Podrška radu organa javne uprave

15.886.000

     

130

   

Opšte usluge

15.886.000

       

0038

 

Stručni i operativni poslovi Kosovsko-pomoravskog upravnog okruga

15.886.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

11.716.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

1.775.000

         

413

NAKNADE U NATURI

50.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

426.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

500.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

240.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

320.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

140.000

         

426

MATERIJAL

638.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

15.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

66.000

61

         

REPUBLIČKA DIREKCIJA ZA ROBNE REZERVE

4.938.769.000

           

Izvori finansiranja za razdeo 61

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

2.938.769.000

         

09

Primanja od prodaje nefinansijske imovine

2.000.000.000

   

2401

     

Upravljanje robnim rezervama

4.938.769.000

     

490

   

Ekonomski poslovi neklasifikovani na drugom mestu

4.938.769.000

       

0002

 

Obrazovanje, obnavljanje, smeštaj i čuvanje robnih rezervi

4.694.469.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

143.319.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

21.743.000

         

413

NAKNADE U NATURI

600.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

3.187.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

3.300.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.700.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

1.265.150.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

28.500.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

231.800.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

68.800.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

207.600.000

         

426

MATERIJAL

13.120.000

         

444

PRATEĆI TROŠKOVI ZADUŽIVANJA

100.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

5.050.000

         

483

NOVČANE KAZNE I PENALI PO REŠENJU SUDOVA

20.000.000

         

511

ZGRADE I GRAĐEVINSKI OBJEKTI

225.000.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

21.500.000

         

515

NEMATERIJALNA IMOVINA

16.800.000

         

521

ROBNE REZERVE

2.417.200.000

       

0003

 

Skladištenje obaveznih rezervi nafte i derivata nafte

244.300.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

300.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

126.000.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

7.000.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

10.000.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

2.000.000

         

511

ZGRADE I GRAĐEVINSKI OBJEKTI

90.000.000

         

521

ROBNE REZERVE

9.000.000

62

         

CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE NESREĆA U SAOBRAĆAJU

75.365.000

           

Izvori finansiranja za razdeo 62

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

75.365.000

   

0701

     

Uređenje i nadzor u oblasti saobraćaja

75.365.000

     

160

   

Opšte javne usluge neklasifikovane na drugom mestu

75.365.000

       

0011

 

Stručni poslovi organizovanja i sprovođenja istraživanja nesreća u vazdušnom, železničkom i vodnom saobraćaju

75.365.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

36.757.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

5.569.000

         

413

NAKNADE U NATURI

3.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

546.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

550.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

120.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

9.870.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

2.600.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

9.750.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

750.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.400.000

         

426

MATERIJAL

2.400.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

230.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

4.220.000

         

515

NEMATERIJALNA IMOVINA

600.000

63

         

NACIONALNA AKADEMIJA ZA JAVNU UPRAVU

251.123.000

           

Izvori finansiranja za razdeo 63

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

217.278.000

         

06

Donacije od međunarodnih organizacija

1.600.000

         

56

Finansijska pomoć EU

32.245.000

   

0615

     

Stručno usavršavanje u javnoj upravi

251.123.000

     

110

   

Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi

251.123.000

       

0001

 

Programiranje i sprovođenje programa stručnog usavršavanja u javnoj upravi

205.366.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

60.089.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

9.104.000

         

413

NAKNADE U NATURI

465.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

810.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

800.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

1.390.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

22.110.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

990.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

42.064.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

2.450.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

2.300.000

         

426

MATERIJAL

2.880.000

         

462

DOTACIJE MEĐUNARODNIM ORGANIZACIJAMA

150.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

10.000

         

483

NOVČANE KAZNE I PENALI PO REŠENJU SUDOVA

10.000

         

485

NAKNADA ŠTETE ZA POVREDE ILI ŠTETU NANETU OD STRANE DRŽAVNIH ORGANA

35.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

9.000

         

515

NEMATERIJALNA IMOVINA

59.700.000

       

4001

 

Jačanje profesionalnih kapaciteta državnih službenika na položaju

45.757.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

1.834.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

2.166.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

35.052.000

         

515

NEMATERIJALNA IMOVINA

6.705.000

64

         

KOMISIJA ZA KONTROLU DRŽAVNE POMOĆI

97.861.000

           

Izvori finansiranja za razdeo 64

 
         

01

Opšti prihodi i primanja budžeta

97.861.000

   

2301

     

Uređenje, upravljanje i nadzor finansijskog i fiskalnog sistema

97.861.000

     

110

   

Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi

97.861.000

       

0017

 

Kontrola državne pomoći

97.861.000

         

411

PLATE, DODACI I NAKNADE ZAPOSLENIH (ZARADE)

58.745.000

         

412

SOCIJALNI DOPRINOSI NA TERET POSLODAVCA

8.899.000

         

413

NAKNADE U NATURI

200.000

         

414

SOCIJALNA DAVANJA ZAPOSLENIMA

450.000

         

415

NAKNADE TROŠKOVA ZA ZAPOSLENE

567.000

         

416

NAGRADE ZAPOSLENIMA I OSTALI POSEBNI RASHODI

200.000

         

421

STALNI TROŠKOVI

11.350.000

         

422

TROŠKOVI PUTOVANJA

2.000.000

         

423

USLUGE PO UGOVORU

8.000.000

         

424

SPECIJALIZOVANE USLUGE

1.100.000

         

425

TEKUĆE POPRAVKE I ODRŽAVANJE

1.300.000

         

426

MATERIJAL

1.500.000

         

482

POREZI, OBAVEZNE TAKSE, KAZNE, PENALI I KAMATE

50.000

         

512

MAŠINE I OPREMA

2.500.000

         

515

NEMATERIJALNA IMOVINA

1.000.000

 

III IZVRŠAVANJE BUDŽETA

Član 9

U 2024. godini zaposlenima kod korisnika budžetskih sredstava, odnosno korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje plate će se povećati za 10% počev od plate za januar 2024. godine.

Član 10

Na osnovu člana 9. ovog zakona i čl. 8. i 41. Zakona o platama državnih službenika i nameštenika ("Službeni glasnik RS", br. 62/06, 63/06 - ispravka, 115/06 - ispravka, 101/07, 99/10, 108/13, 99/14, 95/18 i 14/22), ovim zakonom utvrđuje se osnovica za obračun i isplatu plata:

- za zaposlene u Poreskoj upravi i Upravi carina u neto iznosu od 30.647,39 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike u Ministarstvu unutrašnjih poslova u neto iznosu od 32.627,39 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike u Ministarstvu odbrane u neto iznosu od 32.932,32 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za lekare u zavodima za izvršenje krivičnih sankcija u neto iznosu od 35.560,87 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za medicinske i stomatološke tehničare u zavodima za izvršenje krivičnih sankcija u neto iznosu od 34.106,09 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za ostale zdravstvene radnike u zavodima za izvršenje krivičnih sankcija u neto iznosu od 32.328,05 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike u zavodima za izvršenje krivičnih sankcija, osim zaposlenih iz alineja 4-6. ovog stava, i u sudovima i tužilaštvima koji su osnovani u skladu sa Zakonom o uređenju sudova ("Službeni glasnik RS", broj 10/23) i Zakonom o javnom tužilaštvu ("Službeni glasnik RS", broj 10/23) u neto iznosu od 32.028,71 dinar sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike u sudovima i tužilaštvima koji u skladu sa posebnim zakonom ostvaruju pravo na platu u duplom iznosu u neto iznosu od 29.116,99 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike u Visokom savetu sudstva, Visokom savetu tužilaštva i Državnom pravobranilaštvu u neto iznosu od 30.292,37 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike u Ustavnom sudu u neto iznosu od 30.572,86 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za funkcionere čija se plata prema posebnom zakonu direktno ili indirektno određuje prema plati državnih službenika na položaju u neto iznosu od 27.476,08 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za funkcionere čija se plata prema posebnom zakonu direktno ili indirektno određuje prema plati sudija u neto iznosu od 47.936,31 dinar sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje;

- za državne službenike i nameštenike kojima osnovica nije utvrđena u alinejama 1-10. ovog stava u neto iznosu od 28.849,86 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.

Na osnovu člana 41. stav 4. Zakona o sudijama ("Službeni glasnik RS", broj 10/23) i člana 74. stav 3. Zakona o javnom tužilaštvu ("Službeni glasnik RS", broj 10/23) utvrđuje se osnovica za obračun i isplatu plata u neto iznosu od 50.799,16 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.

U 2024. godini osnovica iz stava 2. ovog člana u delu koji se odnosi na sudije isplaćivaće se: 70% iz izvora 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta, a 30% iz prihoda ostvarenih po osnovu naplate sudskih taksi koje pripadaju pravosudnim organima.

Izuzetno od stava 3. ovog člana, usled smanjenog obima prihoda ostvarenih po osnovu naplate sudskih taksi, plate sudija isplaćivaće se do 30% iz prihoda ostvarenih po osnovu naplate sudskih taksi koje pripadaju pravosudnim organima, a preostali deo iz izvora 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta uz prethodno dobijenu pisanu saglasnost ministarstva nadležnog za poslove finansija.

Na osnovu člana 20a stav 4. Zakona o Ustavnom sudu ("Službeni glasnik RS", br. 109/07, 99/11, 18/13 - US, 40/15 - dr. zakon, 103/15 i 10/23) utvrđuje se osnovica za obračun i isplatu plata predsednika i sudija Ustavnog suda u neto iznosu od 48.380,14 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.

Član 11

Na osnovu člana 48. stav 4. Zakona o platama državnih službenika i nameštenika utvrđuje se procenat od ukupnog iznosa sredstava za plate namenjen za ostvarene rezultate rada nameštenika, i to 1% mesečnog platnog fonda nameštenika za mesec koji prethodi mesecu za koji se isplaćuje plata u koju se uključuje dodatak za ostvarene rezultate rada nameštenika, u skladu sa obezbeđenim sredstvima.

U 2024. godini planirana su sredstva za napredovanje državnih službenika.

Član 12

Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim prihodima i primanjima budžeta.

Ako se u toku godine prihodi i primanja budžeta smanje, rashodi i izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to obaveze utvrđene zakonskim propisima na postojećem nivou i stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.

Ako u toku godine dođe do vanrednih okolnosti koje mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili prouzrokuju štetu većih razmera, Vlada može odlučiti o privremenoj obustavi izvršenja pojedinih rashoda i izdataka, kao i preuzimanja obaveza korisnika sredstava budžeta Republike Srbije u cilju ublažavanja negativnih ekonomskih i finansijskih posledica vanrednih događaja.

Aktom Vlade iz stava 3. ovog člana bliže će se urediti način izvršenja pojedinih rashoda i izdataka, kao i preuzimanja obaveza korisnika sredstava budžeta Republike Srbije.

Ako korisnici budžetskih sredstava ne ostvare prihode i primanja iz drugih izvora finansiranja, rashodi i izdaci planirani po tom osnovu neće se izvršavati na teret opštih prihoda budžeta.

Član 13

Korisnik budžetskih sredstava, koji određeni rashod i izdatak izvršava iz drugih izvora prihoda i primanja, (koji nisu izvor 01 - Opšti prihodi i primanja budžeta), obaveze može preuzimati samo do nivoa ostvarenja tih prihoda ili primanja, ukoliko je nivo ostvarenih prihoda i primanja manji od odobrenih aproprijacija.

Korisnik budžetskih sredstava kod koga u toku godine dođe do umanjenja odobrenih aproprijacija zbog izvršenja prinudne naplate, za iznos umanjenja preduzeće odgovarajuće mere u cilju prilagođavanja preuzete obaveze, tako što će predložiti umanjenje obaveze, odnosno produženje ugovornog roka za plaćanje ili otkazati ugovor, odnosno predložiti izmenu propisa koji je osnov za nastanak i plaćanje obaveza.

Član 14

Direktni korisnici budžetskih sredstava Republike Srbije pre najavljivanja novih obaveza na način propisan članom 56. stav 3. Zakona o budžetskom sistemu ("Službeni glasnik RS", br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 - ispravka, 108/13, 142/14, 68/15 - dr. zakon, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20, 118/21, 118/21 - dr. zakon i 138/22) u sistemu izvršenja budžeta moraju da prijave preuzete, a neizvršene obaveze iz prethodne budžetske godine.

Član 15

U izvršavanju rashoda za robe i usluge korisnika budžetskih sredstava i korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje prioritet imaju rashodi za stalne troškove, troškove tekućih popravki i održavanja i materijal.

Korisnici budžetskih sredstava dužni su da obaveze nastale po osnovu komercijalnih transakcija izmire u roku utvrđenom zakonom kojim se uređuju rokovi izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama.

Ukoliko korisnici sredstava budžeta Republike Srbije u izvršavanju rashoda i izdataka postupe suprotno stavu 2. ovog člana, Vlada, na predlog ministarstva nadležnog za poslove finansija - Sektora za budžetsku inspekciju, može doneti odluku o obustavi izvršavanja ostalih aproprijacija utvrđenih ovim zakonom za tog korisnika.

Izuzetno od stava 3. ovog člana, ukoliko jedinica lokalne samouprave ne obezbedi u budžetu i ne prenosi sredstva osnovnim i srednjim školama za finansiranje rashoda u skladu sa zakonom kojim se uređuju osnove sistema obrazovanja i vaspitanja, zbog čega osnovna, odnosno srednja škola ne može da izmiri obaveze u roku utvrđenom zakonom kojim se uređuju rokovi izmirenja novčanih obaveza u komercijalnim transakcijama, ministar nadležan za poslove finansija može privremeno obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, odnosno pripadajućeg dela poreza na zarade toj jedinici lokalne samouprave.

Ukoliko korisnici sredstava budžeta lokalne vlasti u izvršavanju rashoda i izdataka postupe suprotno stavu 2. ovog člana, ministar nadležan za poslove finansija može privremeno obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, odnosno pripadajućeg dela poreza na zarade i poreza na dobit pravnih lica.

Član 16

Javna preduzeća i drugi oblici organizovanja čiji je osnivač Republika Srbija, dužni su da najkasnije do 30. novembra tekuće budžetske godine deo od najmanje 50% dobiti, odnosno viška prihoda nad rashodima, a javne agencije 100% dobiti, odnosno viška prihoda nad rashodima po završnom računu za 2023. godinu uplate u budžet Republike Srbije, prema dinamici koju odredi ministarstvo nadležno za poslove finansija.

Privredna društva čiji je osnivač Republika Srbija ili u kojima Republika Srbija ima učešće u vlasništvu dužna su da najkasnije do 30. novembra tekuće budžetske godine u budžet Republike Srbije uplate najmanje 50% srazmernog dela dobiti po završnom računu za 2023. godinu, koji u skladu sa zakonom koji uređuje privredna društva pripada Republici Srbiji kao članu društva.

Izuzetno od st. 1. i 2. ovog člana, uz saglasnost Vlade, obavezu po osnovu uplate dobiti nema subjekat iz st. 1. i 2. ovog člana koji donese odluku da iz dobiti pokrije gubitak ili poveća kapital ili sredstva upotrebi za finansiranje investicija.

Vlada može odlučiti da organizacija za obavezno socijalno osiguranje ima obavezu da do određenog roka određeni procenat neraspoređenog viška prihoda i primanja, utvrđenog u završnim računima iz prethodnih godina, uplati u budžet Republike Srbije.

Ukoliko subjekti navedeni u ovom članu ne postupe u skladu sa odredbama iz st. 1-4. ovog člana, ministarstvo nadležno za poslove finansija - Sektor za budžetsku inspekciju, može nakon sprovedene inspekcijske kontrole doneti odluku o uplati srazmernog dela dobiti, odnosno viška prihoda nad rashodima po završnom računu, u budžet Republike Srbije za te subjekte.

Član 17

U skladu sa članom 2. tačka 31), članom 54. i članom 56. stav 4. Zakona o budžetskom sistemu u budžetskoj 2024. godini ne može se vršiti obračun i isplata poklona u novcu, božićnih, godišnjih i drugih vrsta nagrada i bonusa i primanja zaposlenih radi poboljšanja materijalnog položaja i uslova rada, kao i drugih primanja iz člana 120. stav 1. tačka 4) Zakona o radu ("Službeni glasnik RS", br. 24/05, 61/05, 54/09, 32/13, 75/14, 13/17 - US, 113/17 i 95/18 - autentično tumačenje), predviđenih posebnim i pojedinačnim kolektivnim ugovorima, i drugim aktima za direktne i indirektne korisnike budžetskih sredstava Republike Srbije i korisnike sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje, osim jubilarnih nagrada za zaposlene i novčanih čestitki za decu zaposlenih.

U 2024. godini ne mogu se isplaćivati zaposlenima kod korisnika budžetskih sredstava Republike Srbije nagrade i bonusi koji prema međunarodnim kriterijumima predstavljaju nestandardne, odnosno netransparentne oblike nagrada i bonusa.

Izuzetno od st. 1. i 2. ovog člana, isplata nagrada i bonusa zaposlenima kod korisnika sredstava budžeta Republike Srbije i korisnika sredstava organizacija za obavezno socijalno osiguranje u 2024. godini može se vršiti na osnovu odluke Vlade.

Član 18

Naknade za rad predsednika i članova komisija i drugih stalnih i privremenih radnih tela u javnom sektoru ne mogu se povećavati u 2024. godini.

Zadužuju se nadležni organi i korisnici javnih sredstava da preispitaju potrebu postojanja i visinu naknada iz stava 1. ovog člana, radi smanjenja izdataka po ovom osnovu i u tom cilju iniciraju izmene zakona, drugih propisa, opštih i drugih akata kojima je uređeno plaćanje ovih naknada.

Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije mogu formirati komisije i druga stalna i privremena radna tela isključivo u skladu sa posebnim zakonom.

Član 19

Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava Republike Srbije, budžeta lokalne vlasti, osim organizacija za obavezno socijalno osiguranje, koji koriste poslovni prostor i pokretne stvari kojima upravljaju drugi korisnici javnih sredstava, namiruju samo troškove po tom osnovu.

Ukoliko u slučajevima iz stava 1. ovog člana plaćanje troškova nije moguće izvršiti na osnovu razdvojenih računa, korisnik koji upravlja javnim sredstvima vrši plaćanje, a zatim direktni, odnosno indirektni korisnik iz stava 1. ovog člana vrši odgovarajuću refundaciju nastalih rashoda.

Refundacija iz stava 2. ovog člana smatra se načinom izvršavanja rashoda u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu.

Drugi korisnici javnih sredstava koji koriste poslovni prostor i pokretne stvari kojima upravljaju direktni ili indirektni korisnici budžetskih sredstava Republike Srbije, odnosno budžeta lokalne vlasti, plaćaju nastale troškove, troškove tekućeg i investicionog održavanja, odnosno zakupa.

Član 20

Vlada može da odluči o otpisu i/ili pretvaranju u kapital potraživanja Republike Srbije nastalih po osnovu datih pozajmica i plaćenih obaveza po osnovu izdatih garancija privrednim subjektima, a na osnovu predloga ministarstva nadležnog za poslove privrede, vodeći računa o fiskalnoj stabilnosti budžeta Republike Srbije.

Član 21

U 2024. godini mogu se zaključiti poslovi u vezi sa finansijskim derivatima u skladu sa standardizovanim okvirnim ugovorom o finansijskim derivatima koji je uobičajen u poslovnoj praksi, odnosno na način uobičajen u poslovnoj praksi, radi zaštite od promene deviznog kursa i/ili rizika promene kamatne stope u vezi sa zajmovima i državnim hartijama od vrednosti zaključenim, odnosno emitovanim u skladu sa ovim zakonom i/ili ranije važećim zakonima o budžetu Republike Srbije.

Član 22

Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava u 2024. godini obračunatu ispravku vrednosti nefinansijske imovine iskazuju na teret kapitala, odnosno ne iskazuju rashod amortizacije i upotrebe sredstava za rad.

Član 23

Rashodi i izdaci organa i organizacija Republike Srbije izvršavaće se preko konsolidovanog računa trezora Republike Srbije, koji će obavljati kontrolu tih rashoda i izdataka, u odnosu na utvrđene aproprijacije i odobravati plaćanja na teret budžetskih sredstava.

Član 24

Za poslove koji se u skladu sa Zakonom o utvrđivanju nadležnosti Autonomne pokrajine Vojvodine ("Službeni glasnik RS", br. 99/09, 67/12 - US, 18/20 - dr. zakon i 111/21 - dr. zakon), vrše kao povereni, sredstva se usmeravaju sa aproprijacije ekonomske klasifikacije 463 - Transferi ostalim nivoima vlasti.

Član 25

Poseban akt kojim se uređuje raspored i korišćenje sredstava za realizaciju projekata investicionog održavanja i upravljanja nepokretnostima, Vlada donosi na predlog Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije, a na osnovu inicijative ostalih direktnih korisnika budžetskih sredstava prema utvrđenim prioritetima.

Aktom Vlade iz stava 1. ovog člana, deo sredstava raspoređen u okviru Razdela 47 - Republička direkcija za imovinu Republike Srbije može se rasporediti, odnosno preneti drugom direktnom korisniku budžetskih sredstava za realizaciju projekata investicionog održavanja određenih poslovnih i stambenih objekata i drugih nepokretnosti, prema utvrđenim prioritetima iz nadležnosti tog korisnika budžetskih sredstava.

U slučaju iz stava 2. ovog člana, za iznos prenetih sredstava umanjuje se iznos aproprijacije ekonomske klasifikacije 511 - Zgrade i građevinski objekti u okviru Razdela 47 - Republička direkcija za imovinu Republike Srbije, a preneta sredstva iskazuju se na aproprijaciji ekonomskoj klasifikaciji 511 - Zgrade i građevinski objekti u okviru razdela direktnog korisnika budžetskih sredstava kome je taj deo sredstava prenet.

Član 26

Nalog za izvršenje ukupnih izdataka za realizaciju projekata investicionog održavanja i upravljanja nepokretnostima zajednički izdaju funkcioner u čijem je razdelu, prema aktu Vlade iz člana 25. stav 1. ovog zakona, projekat koji se realizuje i direktor Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije.

Funkcioner u čijem je razdelu, prema aktu Vlade iz člana 25. stav 1. ovog zakona, projekat koji se realizuje i direktor Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije, zajednički su odgovorni za izdavanje naloga za plaćanje i za izvršavanje izdataka namenjenih za realizaciju projekata investicionog održavanja i upravljanja nepokretnostima.

Član 27

Poseban akt kojim se uređuje raspored i korišćenje sredstava prikupljenih po osnovu odlaganja krivičnog gonjenja, Vlada donosi na predlog ministarstva nadležnog za poslove pravosuđa.

Aktom Vlade iz stava 1. ovog člana, deo sredstava raspoređen u okviru Razdela 23 - Ministarstvo pravde može se rasporediti, odnosno preneti drugom korisniku budžetskih sredstava za realizaciju projekata iz nadležnosti tog budžetskog korisnika.

U slučaju iz stava 2. ovog člana, za iznos prenetih sredstava umanjuje se iznos aproprijacije ekonomske klasifikacije 481 - Dotacije nevladinim organizacijama u okviru Razdela 23 - Ministarstvo pravde, a preneta sredstva iskazuju se na odgovarajućoj aproprijaciji ekonomskoj klasifikaciji u okviru razdela korisnika budžetskih sredstava kome je taj deo sredstava prenet.

Član 28

Poseban akt kojim se uređuje raspored i korišćenje primljenih sredstava Sektorske budžetske podrške u okviru Programa IPA, Vlada donosi na predlog Ministarstva finansija.

Aktom Vlade iz stava 1. ovog člana, deo ovih sredstava raspoređen u okviru Razdela 16 - Ministarstvo finansija može se rasporediti, odnosno preneti drugom direktnom korisniku budžetskih sredstava za realizaciju obaveza prema utvrđenim prioritetima.

U slučaju iz stava 2. ovog člana, za iznos prenetih sredstava umanjuje se iznos Sektorske budžetske podrške u okviru Razdela 16 - Ministarstvo finansija, a preneta sredstva iskazuju se na odgovarajućoj aproprijaciji u okviru razdela direktnog korisnika budžetskih sredstava kome je taj deo sredstava prenet.

Član 29

Poseban akt kojim se uređuje raspored i korišćenje sredstava za potrebe sprovođenja IPA I i IPA II akcionih programa u slučaju nadoknade neregularno utrošenih sredstava (kao posledica nepravilnosti ili prevara), u slučaju kada nije moguće naplatiti nastale dugove, dodatnih i nepredviđenih troškova u okviru pojedinačnih projekata/programa, troškova neophodnih za završetak pojedinačnih projekata/programa do ispitivanja i prihvatanja konačnog izveštaja od strane Evropske komisije o sprovođenju programa, izravnanja konačnog salda, kao i konačnih uplata/isplata sredstava po programu i kamata zbog kašnjenja u plaćanju i penala/kazni koje nastaju tokom sprovođenja projekata/programa, Vlada donosi na predlog Ministarstva finansija.

Aktom Vlade iz stava 1. ovog člana, deo sredstava raspoređen u okviru Razdela 16 - Ministarstvo finansija može se rasporediti, odnosno preneti drugom direktnom korisniku budžetskih sredstava u slučaju da potrebna sredstva nije moguće obezbediti preraspodelom sredstava u okviru razdela direktnog korisnika budžetskih sredstava.

U slučaju iz stava 2. ovog člana, za iznos prenetih sredstava umanjuje se iznos sredstava raspoređenih u okviru Razdela 16 - Ministarstvo finansija, Program 2402 - Intervencijska sredstva, Projekat 4002 - Intervencijska sredstva za potrebe sprovođenja IPA programa, a preneta sredstva iskazuju se na odgovarajućoj aproprijaciji ekonomskoj klasifikaciji u okviru razdela direktnog korisnika budžetskih sredstava kome je taj deo sredstava prenet.

Član 30

Predsednik Visokog saveta sudstva nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava koja se ostvare po osnovu naplate sudskih taksi na evidencione račune sudova otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Predsednik Visokog saveta sudstva nadležan je i za davanje naloga za prenos sudovima i ostalih sredstava, osim sredstava za rashode za zaposlene u sudovima koji su sudsko osoblje iz Razdela 6 - Sudovi sa računa budžeta na evidencione račune sudova otvorene u Sistemu izvršenja budžeta, izuzev Vrhovnom sudu, Upravnom sudu, Privrednom apelacionom sudu i Prekršajnom apelacionom sudu.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje su funkcioneri koji rukovode radom sudova iz Razdela 6 - Sudovi.

Izuzetno od stava 3. ovog člana, za izdavanje naloga za plaćanje javnih nabavki, koje se vrše jedinstveno za sudove, kao i za isplate obaveza po osnovu potpisanih sporazuma o vansudskim poravnanjima u postupcima za zaštitu prava na suđenje u razumnom roku, nadležan je predsednik Visokog saveta sudstva.

Član 31

Predsednik Visokog saveta tužilaštva nadležan je za davanje naloga za prenos javnim tužilaštvima sredstava, osim sredstava za rashode za zaposlene u javnim tužilaštvima, iz Razdela 8 - Javna tužilaštva sa računa budžeta na evidencione račune javnih tužilaštava otvorene u Sistemu izvršenja budžeta, izuzev Vrhovnom javnom tužilaštvu, Javnom tužilaštvu za ratne zločine i Javnom tužilaštvu za organizovani kriminal.

Izuzetno, predsednik Visokog saveta tužilaštva nadležan je i za prenos sredstava iz sopstvenih prihoda na evidencione račune javnih tužilaštava otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanja jesu funkcioneri koji rukovode javnim tužilaštvima iz Razdela 8 - Javna tužilaštva, osim za izdavanje naloga za plaćanja kod javnih nabavki koje se vrše jedinstveno za tužilaštva, u kom slučaju je nadležan predsednik Visokog saveta tužilaštva.

Član 32

Ministar nadležan za poslove pravosuđa nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava koja se ostvare po osnovu naplate sudskih taksi na evidencione račune pravosudnih organa otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Ministar nadležan za poslove pravosuđa nadležan je i za davanje naloga za prenos sudovima i javnim tužilaštvima sredstava iz Razdela 6 - Sudovi i Razdela 8 - Javna tužilaštva, za izvršavanje rashoda za zaposlene u sudovima i javnim tužilaštvima - sudsko osoblje i osoblje u javnom tužilaštvu, rashoda za tekuće održavanje opreme i objekata sudova, kao i rashoda za investiciona i kapitalna ulaganja sudovima i javnim tužilaštvima i uređenje i razvoj pravosudnog informacionog sistema, sa računa budžeta na evidencione račune sudova i javnih tužilaštava otvorene u Sistemu izvršenja budžeta, osim Vrhovnom sudu, Upravnom sudu, Privrednom apelacionom sudu, Prekršajnom apelacionom sudu, Vrhovnom javnom tužilaštvu, Javnom tužilaštvu za ratne zločine i Javnom tužilaštvu za organizovani kriminal.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje jesu funkcioneri koji rukovode radom sudova iz Razdela 6 - Sudovi i funkcioneri koji rukovode radom tužilaštava iz Razdela 8 - Javna tužilaštva, osim za izdavanje naloga za plaćanje za javne nabavke za projekte koje za sudove i javna tužilaštva sprovodi ministarstvo nadležno za poslove pravosuđa.

Član 33

Ministar nadležan za poslove prosvete nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava iz budžeta na evidencione račune ustanova srednjeg obrazovanja i ustanova učeničkog i studentskog standarda otvorenih u Sistemu izvršenja budžeta.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje su rukovodioci ustanova srednjeg obrazovanja i ustanova učeničkog i studentskog standarda iz stava 1. ovog člana.

Član 34

Ministar nadležan za poslove kulture nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava iz budžeta na evidencione račune ustanova kulture otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje su rukovodioci ustanova kulture iz stava 1. ovog člana.

Član 35

Ministar nadležan za poslove rada, zapošljavanja, boračka i socijalna pitanja nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava iz budžeta na evidencione račune ustanova socijalne zaštite otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje su rukovodioci ustanova socijalne zaštite iz stava 1. ovog člana.

Član 36

Ministar nadležan za poslove informisanja nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava iz budžeta na evidencione račune ustanove u oblasti javnog informisanja otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Naredbodavac za izdavanje naloga za plaćanje je rukovodilac ustanove iz stava 1. ovog člana.

Član 37

Rukovodilac Uprave za izvršenje krivičnih sankcija nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava iz budžeta na evidencione račune ustanova za izvršenje krivičnih sankcija otvorene u Sistemu izvršenja budžeta.

Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje su rukovodioci ustanova za izvršenje krivičnih sankcija iz stava 1. ovog člana.

Član 38

Rukovodioci ustanove u oblasti fizičke kulture, ustanove u oblasti antidopinga, ustanove u oblasti standardizacije, ustanove u oblasti akreditacije, zavoda za unapređenje obrazovanja i vaspitanja i zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, Zavoda za zaštitu prirode Srbije, Srpske akademije nauka i umetnosti, kao i Kriminalističko policijskog univerziteta, odgovorni su za izdavanje naloga za plaćanje koje treba izvršiti iz sredstava organa kojima rukovode.

Član 39

Izuzetno od odredbe člana 37. Zakona o finansiranju lokalne samouprave ("Službeni glasnik RS", br. 62/06, 47/11, 93/12, 99/13 - dr. propis, 125/14 - dr. propis, 95/15 - dr. propis, 83/16, 91/16 - dr. propis, 104/16 - dr. zakon, 96/17 - dr. propis, 89/18 - dr. propis, 95/18 - dr. zakon, 86/19 - dr. propis, 126/20 - dr. propis, 99/21 - dr. propis, 111/21 - dr. zakon i 124/22 - dr. propis), godišnji iznos ukupnog nenamenskog transfera koji se raspoređuje jedinicama lokalne samouprave, u 2024. godini utvrđuje se u ukupnom iznosu od 33.307.366.000 dinara.

Raspodela transfera iz stava 1. ovog člana vršiće se u iznosima iskazanim u sledećoj tabeli:

R. br.

Jedinica lokalne samouprave

Nenamenski transfer po jedinicama lokalne samouprave
(u dinarima)

1.

Ada

90.676.873

2.

Aleksandrovac

229.611.327

3.

Aleksinac

498.167.212

4.

Alibunar

175.413.738

5.

Apatin

162.829.785

6.

Aranđelovac

202.936.559

7.

Arilje

91.032.672

8.

Babušnica

240.618.064

9.

Bajina Bašta

136.973.066

10.

Batočina

112.099.073

11.

Bač

117.262.304

12.

Bačka Palanka

204.094.102

13.

Bačka Topola

158.418.215

14.

Bački Petrovac

116.766.422

15.

Bela Palanka

227.942.308

16.

Bela Crkva

200.444.588

17.

Beograd

0

18.

Beočin

48.627.273

19.

Bečej

154.626.570

20.

Blace

162.765.657

21.

Bogatić

339.075.746

22.

Bojnik

217.399.828

23.

Boljevac

205.774.958

24.

Bor

226.956.863

25.

Bosilegrad

255.927.649

26.

Brus

184.482.099

27.

Bujanovac

391.927.698

28.

Valjevo

388.041.467

29.

Varvarin

247.601.878

30.

Velika Plana

307.501.600

31.

Veliko Gradište

192.545.052

32.

Vladimirci

198.117.049

33.

Vladičin Han

267.153.627

34.

Vlasotince

346.808.718

35.

Vranje

397.630.668

36.

Vrbas

166.026.404

37.

Vrnjačka Banja

88.815.082

38.

Vršac

155.853.801

39.

Gadžin Han

162.442.778

40.

Golubac

176.621.798

41.

Gornji Milanovac

224.150.456

42.

Despotovac

254.570.880

43.

Dimitrovgrad

105.353.366

44.

Doljevac

194.260.170

45.

Žabalj

180.688.749

46.

Žabari

181.542.087

47.

Žagubica

266.182.407

48.

Žitište

198.882.224

49.

Žitorađa

218.131.394

50.

Zaječar

288.354.282

51.

Zrenjanin

202.787.952

52.

Ivanjica

322.897.726

53.

Inđija

142.402.405

54.

Irig

86.050.730

55.

Jagodina

321.660.436

56.

Kanjiža

70.777.340

57.

Kikinda

181.468.001

58.

Kladovo

159.156.644

59.

Knić

192.622.590

60.

Knjaževac

409.681.070

61.

Kovačica

225.436.322

62.

Kovin

223.438.083

63.

Kosjerić

43.072.619

64.

Koceljeva

158.449.034

65.

Kragujevac

426.319.343

66.

Kraljevo

746.288.490

67.

Krupanj

258.610.783

68.

Kruševac

466.901.040

69.

Kula

194.909.532

70.

Kuršumlija

273.765.140

71.

Kučevo

271.355.853

72.

Lajkovac

23.463.193

73.

Lapovo

39.445.348

74.

Lebane

315.430.112

75.

Leskovac

896.973.298

76.

Loznica

516.503.831

77.

Lučani

165.996.102

78.

Ljig

124.435.131

79.

Ljubovija

194.959.798

80.

Majdanpek

219.188.277

81.

Mali Zvornik

134.654.953

82.

Mali Iđoš

96.630.970

83.

Malo Crniće

208.437.171

84.

Medveđa

206.871.246

85.

Merošina

192.299.179

86.

Mionica

158.429.600

87.

Negotin

250.069.595

88.

Niš

633.997.549

89.

Nova Varoš

188.253.034

90.

Nova Crnja

115.794.170

91.

Novi Bečej

150.062.806

92.

Novi Kneževac

102.015.724

93.

Novi Pazar

559.030.639

94.

Novi Sad

918.682.241

95.

Opovo

83.677.569

96.

Osečina

175.006.161

97.

Odžaci

226.136.696

98.

Pančevo

84.544.580

99.

Paraćin

282.823.609

100.

Petrovac

414.398.661

101.

Pećinci

66.755.678

102.

Pirot

300.550.163

103.

Plandište

178.921.542

104.

Požarevac

111.620.139

105.

Požega

203.414.788

106.

Preševo

388.610.506

107.

Priboj

294.491.228

108.

Prijepolje

443.912.201

109.

Prokuplje

338.543.436

110.

Ražanj

184.009.348

111.

Rača

182.714.590

112.

Raška

196.337.900

113.

Rekovac

183.485.656

114.

Ruma

231.215.517

115.

Svilajnac

212.912.271

116.

Svrljig

257.113.059

117.

Senta

91.930.727

118.

Sečanj

128.010.682

119.

Sjenica

415.226.768

120.

Smederevo

371.947.865

121.

Smederevska Palanka

292.954.759

122.

Sokobanja

157.643.188

123.

Sombor

381.737.563

124.

Srbobran

77.756.702

125.

Sremska Mitrovica

254.994.496

126.

Sremski Karlovci

36.768.320

127.

Stara Pazova

175.065.415

128.

Subotica

240.430.956

129.

Surdulica

238.054.481

130.

Temerin

104.794.238

131.

Titel

134.820.696

132.

Topola

154.656.775

133.

Trgovište

205.644.981

134.

Trstenik

465.658.366

135.

Tutin

446.950.837

136.

Ćićevac

107.699.556

137.

Ćuprija

194.203.986

138.

Ub

92.687.064

139.

Užice

228.113.946

140.

Crna Trava

89.166.683

141.

Čajetina

75.432.191

142.

Čačak

287.670.506

143.

Čoka

160.771.502

144.

Šabac

299.422.232

145.

Šid

206.153.535

UKUPNO:

33.307.366.000

Član 40

Naloge za izvršavanje izdataka na teritoriji Autonomne pokrajine Kosovo i Metohija, koji se finansiraju iz budžeta Republike Srbije zajednički izdaju ministar u čijem su razdelu obezbeđena sredstva za te izdatke i direktor Kancelarije za Kosovo i Metohiju.

Kancelarija za Kosovo i Metohiju dužna je da ministarstvu nadležnom za poslove finansija dostavlja kvartalne izveštaje o sredstvima koja se u toku godine sa njenog razdela prenose jedinicama lokalne samouprave na teritoriji Autonomne pokrajine Kosovo i Metohija.

Izveštaji iz stava 2. ovog člana sadrže podatke o sredstvima iskazanim po namenama i po jedinicama lokalne samouprave, a dostavljaju se u roku od 15 dana od dana isteka kvartala.

Član 41

Direktni korisnici budžetskih sredstava dužni su da ministarstvu nadležnom za poslove finansija dostavljaju kvartalne izveštaje o sredstvima koja se u toku godine sa njihovog razdela prenose jedinicama lokalne samouprave sa aproprijacije ekonomske klasifikacije 463 - Transferi ostalim nivoima vlasti.

Izveštaji iz stava 1. ovog člana sadrže podatke o sredstvima iskazanim po namenama i po jedinicama lokalne samouprave, a dostavljaju se u roku od 15 dana od dana isteka kvartala.

Direktni korisnici budžetskih sredstava dužni su da ministarstvu nadležnom za poslove finansija dostavljaju kvartalne izveštaje o sredstvima koja se u toku godine sa njihovog razdela prenose sa grupe konta 45 - Subvencije.

Izveštaji iz stava 3. ovog člana sadrže podatke o krajnjem korisniku, ukupnom iznosu, kao i nameni prenetih sredstava, a dostavljaju se u roku od 15 dana od dana isteka kvartala.

Član 42

Izuzetno od odredaba člana 3. ovog zakona, Vlada može da odluči o pokretanju postupka za zaduživanje (uključujući emitovanje i otkup državnih hartija od vrednosti na domaćem i/ili međunarodnom tržištu) i davanje garancija Republike Srbije radi očuvanja i jačanja finansijske stabilnosti ili sprečavanja nastupanja ili otklanjanja posledica vanrednih okolnosti koje mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili da prouzrokuju štetu većih razmera, u iznosu do 20.000.000.000 dinara, a na predlog ministarstva nadležnog za poslove finansija.

Zaduživanje i davanje garancija iz stava 1. ovog člana vrši se u skladu sa postupkom koji je uređen Zakonom o javnom dugu ("Službeni glasnik RS", br. 61/05, 107/09, 78/11, 68/15, 95/18, 91/19 i 149/20).

Član 43

Ukoliko se u 2024. godini prihodi organizacija za obavezno socijalno osiguranje, po osnovu doprinosa za obavezno socijalno osiguranje, ostvaruju u manjim iznosima od iznosa utvrđenih njihovim finansijskim planovima za 2024. godinu, upravni odbori će svojim odlukama, na koje saglasnost daje Vlada, prilagoditi rashode i izdatke smanjenim prihodima, osim za rashode za socijalno osiguranje.

Vlada može odlučiti da organizacije za obavezno socijalno osiguranje deo povučenih transfernih sredstava uplate u budžet Republike Srbije, ukoliko se u toku godine ostvari viši nivo prihoda i primanja kojima se finansiraju prava iz obaveznog socijalnog osiguranja, usled nejednakosti dinamike priliva prihoda i primanja i odliva rashoda i izdataka za navedene namene.

Član 44

Lokalna vlast u 2024. godini planira ukupna sredstva potrebna za isplatu plata zaposlenih koje se finansiraju iz budžeta lokalne vlasti, tako da masu sredstava za isplatu dvanaest mesečnih plata planiraju polazeći od nivoa plata isplaćenih za septembar 2023. godine, kao i uvećanja plata iz člana 9. ovog zakona.

Ukupnu masu sredstava za plate treba umanjiti za plate zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava koje su se finansirale iz budžeta lokalne vlasti sa aproprijacija ekonomskih klasifikacija 411 - Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) i 412 - Socijalni doprinosi na teret poslodavca, a više se ne finansiraju, odnosno za masu sredstava za plate zaposlenih koji su radili kod tih korisnika, a nisu preuzeti u organe i službe uprave ili javne službe jedinice lokalne vlasti, kod kojih se plate zaposlenih finansiraju iz budžeta lokalne vlasti sa aproprijacija ekonomskih klasifikacija 411 - Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) i 412 - Socijalni doprinosi na teret poslodavca.

Ukoliko lokalna vlast ne planira u svojim odlukama o budžetu za 2024. godinu i ne izvršava ukupna sredstva za obračun i isplatu plata na način utvrđen u st. 1. i 2. ovog člana, ministar nadležan za poslove finansija može privremeno obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, odnosno pripadajućeg dela poreza na zarade i poreza na dobit pravnih lica, dok se visina sredstava za plate ne uskladi sa ograničenjem iz st. 1. i 2. ovog člana.

Lokalna vlast je u obavezi da ministarstvu nadležnom za poslove finansija dostavlja izveštaj o broju zaposlenih na neodređeno i određeno vreme.

Ministar nadležan za poslove finansija bliže će urediti način i sadržaj izveštavanja iz stava 4. ovog člana.

U skladu sa članom 2. tačka 31), članom 54. i članom 56. stav 4. Zakona o budžetskom sistemu u budžetskoj 2024. godini ne može se vršiti obračun i isplata poklona u novcu, božićnih, godišnjih i drugih vrsta nagrada i bonusa i primanja zaposlenih radi poboljšanja materijalnog položaja i uslova rada, kao i drugih primanja iz člana 120. stav 1. tačka 4) Zakona o radu, predviđenih posebnim i pojedinačnim kolektivnim ugovorima i drugim aktima, za direktne i indirektne korisnike budžetskih sredstava lokalne vlasti, osim jubilarnih nagrada za zaposlene i novčanih čestitki za decu zaposlenih.

U 2024. godini ne mogu se isplaćivati zaposlenima kod korisnika budžetskih sredstava lokalne vlasti nagrade i bonusi koji prema međunarodnim kriterijumima predstavljaju nestandardne, odnosno netransparentne oblike nagrada i bonusa.

Ministar nadležan za poslove finansija može privremeno obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, odnosno pripadajućeg dela poreza na zarade i poreza na dobit pravnih lica u slučaju da lokalna vlast postupi suprotno st. 6. i 7. ovog člana.

Ukoliko jedinice lokalne samouprave ne obezbede u budžetu i ne isplate jubilarne nagrade zaposlenima u osnovnim i srednjim školama koji to pravo stiču u 2024. godini, ministar nadležan za poslove finansija može, na predlog ministarstva nadležnog za poslove obrazovanja, privremeno obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, odnosno pripadajućeg dela poreza na zarade i poreza na dobit pravnih lica, u iznosu neisplaćenih jubilarnih nagrada zaposlenima u osnovnim i srednjim školama iz budžeta jedinice lokalne samouprave.

Član 45

Direktni korisnici budžetskih sredstava su dužni da ministarstvu nadležnom za poslove finansija, dostavljaju mesečne izveštaje o realizaciji projekata i programa koji se finansiraju iz izvora finansiranja 11 - Primanja od inostranih zaduživanja.

Kada su krajnji korisnici projekata i programa, koji se finansiraju iz projektnih i programskih zajmova, indirektni korisnici budžetskih sredstava i ostali korisnici javnih sredstava, direktni korisnici budžetskih sredstava zaduženi za njihovo praćenje dužni su da dostavljaju izveštaje iz stava 1. ovog člana.

Izveštaji iz stava 1. ovog člana dostavljaju se u skladu sa Pravilnikom o izveštavanju o realizaciji projekata i programa koji se finansiraju iz izvora finansiranja 11 - Primanja od inostranih zaduživanja ("Službeni glasnik RS", broj 25/15).

Član 46

Direktni korisnici budžetskih sredstava koji učestvuju u realizaciji projektnih i programskih zajmova, koji se prema sporazumima o zajmovima zaključenim između Republike Srbije i zajmodavaca, ne izvršavaju preko podračuna za Izvršenje budžeta Republike Srbije, dužni su na osnovu Izveštaja u skladu sa Pravilnikom o izveštavanju o realizaciji projekata i programa koji se finansiraju iz izvora finansiranja 11 - Primanja od inostranih zaduživanja ("Službeni glasnik RS", broj 25/15), da sprovedu obračunske naloge preko podračuna izvršenja budžeta Republike Srbije na teret aproprijacija ekonomskih klasifikacija planiranih za navedene namene, radi evidentiranja dinarske protivvrednosti plaćanja izvršenih u stranoj valuti, a u korist primanja od inostranih zaduživanja, najkasnije poslednjeg dana u mesecu za tekući mesec.

Radi evidentiranja ostvarenih primanja po osnovu zajmova iz stava 1. ovog člana Uprava za trezor će ispostavljati i izvršavati obračunske naloge preko računa za uplatu javnih prihoda i primanja.

Svi sporazumi o zajmovima koji se zaključuju u 2024. godini i koji predstavljaju direktnu obavezu Republike Srbije, moraju biti iskazani u finansijskim planovima korisnika budžetskih sredstava Republike Srbije.

Član 47

Direktni korisnici budžetskih sredstava koji učestvuju u realizaciji projekata predviđenih relevantnim finansijskim sporazumima, a u skladu sa Okvirnim sporazumom između Vlade Republike Srbije i Komisije evropskih zajednica o pravilima za saradnju koja se odnose na finansijsku pomoć Evropske zajednice Republici Srbiji u okviru sprovođenja pomoći prema pravilima Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA) i Okvirnog sporazuma između Republike Srbije i Evropske komisije o pravilima za sprovođenje finansijske pomoći Evropske unije Republici Srbiji u okviru instrumenata za pretpristupnu pomoć (IPA II), dužni su da sprovedu obračunske naloge preko računa izvršenja budžeta Republike Srbije na teret aproprijacija ekonomskih klasifikacija planiranih za navedene namene, radi evidentiranja dinarske protivvrednosti plaćanja izvršenih u stranoj valuti, najkasnije poslednjeg dana u mesecu za tekući mesec.

Radi evidentiranja ostvarenih prihoda iz stava 1. ovog člana Uprava za trezor će ispostavljati i izvršavati obračunske naloge preko računa za uplatu javnih prihoda i primanja.

Obračunski nalozi koriste se za evidentiranje prihoda, rashoda i/ili izdataka u okviru opredeljenih aproprijacija na izvoru 56 - Finansijska pomoć EU i sprovode po dobijanju obaveštenja o izvršenom plaćanju od strane Ministarstva finansija - Sektora za ugovaranje i finansiranje programa iz sredstava EU.

Član 48

Direktni korisnici budžetskih sredstava koji iz sredstava donacija i pomoći ostvarenih u devizama izvršavaju plaćanja sa deviznih računa, odnosno koji prema ugovorima sa donatorima ne izvršavaju plaćanja preko podračuna izvršenja budžeta Republike Srbije, dužni su da sprovedu obračunske naloge preko podračuna izvršenja budžeta Republike Srbije na teret aproprijacija ekonomskih klasifikacija planiranih za te namene najkasnije poslednjeg dana u mesecu za tekući mesec, radi evidentiranja dinarske protivvrednosti plaćanja izvršenih u stranoj valuti.

Radi evidentiranja ostvarenih prihoda iz stava 1. ovog člana Uprava za trezor će ispostavljati i izvršavati obračunske naloge preko računa za uplatu javnih prihoda i primanja.

Obračunski nalozi iz st. 1. i 2. ovog člana koriste se za evidentiranje prihoda, rashoda i/ili izdataka u okviru opredeljenih aproprijacija na izvorima finansiranja 05 - Donacije od inostranih zemalja, 06 - Donacije od međunarodnih organizacija, 08 - Dobrovoljni transferi od fizičkih i pravnih lica i 56 - Finansijska pomoć EU.

Član 49

Direktni korisnici budžetskih sredstava dužni su da nakon 31. decembra po dobijanju informacija o ostvarenim prihodima/primanjima i izvršenim rashodima/izdacima iz čl. 46-48. ovog zakona, a koja su se desila do 31. decembra, iste evidentiraju u svojim pomoćnim knjigama pod datumom do 31. decembra.

Direktni korisnici budžetskih sredstava podnose Upravi za trezor dokaz o evidentiranju u pomoćnoj knjizi, uz zahtev o evidentiranju u Glavnoj knjizi trezora, na osnovu čega će Uprava za trezor izvršiti evidentiranje u Glavnoj knjizi trezora sa datumom knjiženja do 31. decembra, u okviru odgovarajućih raspoloživih aproprijacija.

Direktni korisnici budžetskih sredstava dužni su da obezbede raspoloživu aproprijaciju za navedena evidentiranja iz ovog člana do 31. decembra.

Član 50

Ukupni nivo rashoda i izdataka budžeta Republike Srbije za 2025. godinu ograničen je u iznosu od 2.266.741.587.000 dinara, odnosno za 2026. godinu u iznosu od 2.387.284.397.000 dinara.

Ograničenje iz stava 1. ovog člana ne uključuje rashode i izdatke indirektnih korisnika budžetskih sredstava Republike Srbije koji nisu uključeni u sistem izvršenja budžeta SPIRI, koji se finansiraju iz izvora finansiranja 04 - Sopstveni prihodi budžetskih korisnika, 07 - Transferi od drugih nivoa vlasti i 13 - Neraspoređeni višak prihoda i primanja iz ranijih godina.

Ograničenje rashoda i izdataka iz st. 1. i 2. po razdelima i godinama dato je u sledećoj tabeli:

Razdeo

Naziv razdela

2025

2026

1.

NARODNA SKUPŠTINA

2.800.773.000

4.754.473.000

2.

PREDSEDNIK REPUBLIKE SRBIJE

211.324.000

211.324.000

3.

VLADA

17.255.384.000

16.787.242.000

4.

USTAVNI SUD SRBIJE

616.326.000

616.326.000

5.

VISOKI SAVET SUDSTVA

182.412.000

182.412.000

6.

SUDOVI

38.377.234.000

38.377.234.000

7.

DRŽAVNO VEĆE TUŽILACA

152.226.000

152.226.000

8.

TUŽILAŠTVA

8.661.321.000

8.661.321.000

9.

DRŽAVNO PRAVOBRANILAŠTVO

1.132.633.000

1.132.633.000

10.

ZAŠTITNIK GRAĐANA

254.475.000

254.475.000

11.

POVERENIK ZA INFORMACIJE OD JAVNOG ZNAČAJA I ZAŠTITU PODATAKA O LIČNOSTI

356.006.000

356.006.000

12.

POVERENIK ZA ZAŠTITU RAVNOPRAVNOSTI

133.563.000

133.563.000

13.

DRŽAVNA REVIZORSKA INSTITUCIJA

1.123.653.000

1.123.653.000

14.

FISKALNI SAVET

62.886.000

62.886.000

15.

MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA

118.716.028.000

119.180.329.000

16.

MINISTARSTVO FINANSIJA

718.025.429.000

737.919.085.000

17.

MINISTARSTVO SPOLJNIH POSLOVA

9.163.033.000

9.037.033.000

18.

MINISTARSTVO ZA EVROPSKE INTEGRACIJE

1.082.343.000

995.343.000

19.

MINISTARSTVO ODBRANE

136.296.976.000

114.301.918.000

20.

MINISTARSTVO DRŽAVNE UPRAVE I LOKALNE SAMOUPRAVE

1.583.642.000

1.583.642.000

21.

MINISTARSTVO PRIVREDE

31.403.643.000

31.403.644.000

22.

MINISTARSTVO GRAĐEVINARSTVA, SAOBRAĆAJA I INFRASTRUKTURE

301.946.892.000

291.813.107.000

23.

MINISTARSTVO PRAVDE

24.292.066.000

23.791.820.000

24.

MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE

103.359.840.000

103.514.151.000

25.

MINISTARSTVO ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

17.025.125.000

15.115.598.000

26.

MINISTARSTVO PROSVETE

264.838.042.000

264.836.139.000

27.

MINISTARSTVO ZDRAVLJA

28.883.907.000

28.806.189.000

28.

MINISTARSTVO RUDARSTVA I ENERGETIKE

14.601.636.000

13.306.030.000

29.

MINISTARSTVO KULTURE

14.357.628.000

14.190.978.000

30.

MINISTARSTVO ZA RAD, ZAPOŠLJAVANJE, BORAČKA I SOCIJALNA PITANJA

183.489.463.000

183.246.069.000

31.

MINISTARSTVO SPORTA

5.069.613.000

4.969.613.000

32.

MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJAŠNJE TRGOVINE

1.814.787.000

1.628.287.000

33.

MINISTARSTVO ZA LJUDSKA I MANJINSKA PRAVA I DRUŠTVENI DIJALOG

487.934.000

484.934.000

34.

MINISTARSTVO ZA BRIGU O PORODICI I DEMOGRAFIJU

1.030.602.000

1.030.602.000

35.

MINISTARSTVO ZA BRIGU O SELU

1.452.126.000

1.452.126.000

36.

MINISTARSTVO NAUKE, TEHNOLOŠKOG RAZVOJA I INOVACIJA

32.001.426.000

31.624.764.000

37.

MINISTARSTVO TURIZMA I OMLADINE

4.282.026.000

3.582.026.000

38.

MINISTARSTVO INFORMISANJA I TELEKOMUNIKACIJA

2.372.543.000

2.293.642.000

39.

MINISTARSTVO ZA JAVNA ULAGANJA

20.040.672.000

20.040.672.000

40.

BEZBEDNOSNO INFORMATIVNA AGENCIJA

8.060.334.000

8.060.334.000

41.

REPUBLIČKI SEKRETARIJAT ZA ZAKONODAVSTVO

129.675.000

129.675.000

42.

REPUBLIČKI SEKRETARIJAT ZA JAVNE POLITIKE

166.223.000

166.223.000

43.

REPUBLIČKI ZAVOD ZA STATISTIKU

1.535.748.000

1.227.323.000

44.

REPUBLIČKI HIDROMETEOROLOŠKI ZAVOD

2.485.107.000

2.484.387.000

45.

REPUBLIČKI GEODETSKI ZAVOD

5.875.884.000

5.875.884.000

46.

REPUBLIČKI SEIZMOLOŠKI ZAVOD

32.518.000

32.518.000

47.

REPUBLIČKA DIREKCIJA ZA IMOVINU REPUBLIKE SRBIJE

5.077.135.000

4.123.135.000

48.

CENTAR ZA RAZMINIRANJE

78.781.000

78.781.000

49.

ZAVOD ZA INTELEKTUALNU SVOJINU

179.367.000

179.367.000

50.

ZAVOD ZA SOCIJALNO OSIGURANJE

36.656.000

36.656.000

51.

KANCELARIJA ZA INFORMACIONE TEHNOLOGIJE I ELEKTRONSKU UPRAVU

13.446.808.000

13.446.808.000

52.

UPRAVA ZA JAVNE NABAVKE

94.721.000

94.721.000

53.

REPUBLIČKA KOMISIJA ZA ZAŠTITU PRAVA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

172.816.000

172.816.000

54.

GEOLOŠKI ZAVOD SRBIJE

337.738.000

337.250.000

55.

KOMESARIJAT ZA IZBEGLICE I MIGRACIJE

1.261.906.000

1.261.906.000

56.

AGENCIJA ZA BORBU PROTIV KORUPCIJE

326.006.000

326.004.000

57.

DIREKCIJA ZA ŽELEZNICE

88.580.000

88.580.000

58.

REPUBLIČKA AGENCIJA ZA MIRNO REŠAVANJE RADNIH SPOROVA

30.291.000

30.291.000

59.

UPRAVA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE REPUBLIČKIH ORGANA

4.885.433.000

4.876.833.000

60.

UPRAVNI OKRUZI

603.018.000

603.018.000

61.

REPUBLIČKA DIREKCIJA ZA ROBNE REZERVE

4.938.769.000

4.938.769.000

62.

CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE NESREĆA SAOBRAĆAJU

75.245.000

75.245.000

63.

NACIONALNA AKADEMIJA ZA JAVNU UPRAVU

205.366.000

205.366.000

64.

KOMISIJA ZA KONTROLU DRŽAVNE POMOĆI

97.861.000

97.861.000

 

FISKALNI PROSTOR

107.581.963.000

245.381.131.000

 

UKUPNO:

2.266.741.587.000

2.387.284.397.000

Član 51

Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije", a primenjuje se od 1. januara 2024. godine.