Prijavite se

Zastava Bosne i Hercegovine
VEBINAR

Pravilno vođenje evidencija iz oblasti radnih odnosa i
uloga HR sektora u poslovanju društva


Datum i vreme održavanja vebinara:

28. april 2025. godine
Početak vebinara od 9:50h


Opis vebinara:

Pozivamo vas da prisustvujete interaktivnom vebinaru posvećenom obavezama poslodavaca pri zaključivanju i čuvanju radno-pravnih akata, kao i ulozi HR sektora u povezivanju zaposlenih i poslodavaca.

U prvom delu vebinara akcenat će biti na normativnom okviru sa detaljnim objašnjenjima u odnosu na dokumenta iz oblasti radnih odnosa koja je poslodavac u obavezi da donese, odnosno sačini i čuva, koji akti podležu obaveznoj pisanoj, a za koje akte postoji mogućnost elektronske forme donošenja i potpisivanja, kao i na način čuvanja navedenih dokumenata, sa osvrtom na pregled mogućosti poslodavca da uspešno digitalizuje svoje poslovanje kroz elektronsko čuvanje dokumenata, a sve u cilju ispunjavanja zakonskih obaveza bez bojazni inspekcijskog kažnjavanja.

U drugom delu vebinara biće reči o ulozi HR sektora u poslovaju privrednih društava, nadležnog za upravljanje ljudskim resursima i njegovim obavezama, kao bitne veze na relaciji zaposleni - poslodavac, kadrovski nadležnog za pomenute akte kod poslodavca, u funkciji olakšavanja rada tog sektora uz mogućnost pomenutog elektronskog čuvanja radno-pravnih akata. Takođe ćemo obraditi teme koje se tiču mogućnosti uticaja HR sektora na povećanje produktivnosti i podsticaje razvojnih mogućnosti svakog sektora kod poslodavca.

Učesnici vebinara moći će u svakom momentu da postavljaju pitanja predavačima koji će odgovarati u sesiji predviđenoj za odgovore.

Teme vebinara:

Značaj radno pravnih akata:

  • zaključivanje, potisivanje, čuvanje, i rokovi čuvanja
  • značaj pisane i mogućnost donošenja i čuvanja akata u elektronskoj formi
  • obaveznost potpisivanja akata iz oblasti radnih odnosa
  • razlika između opštih i pojedinačnih akata poslodavca
  • kazne i sankcije za nepravilno i neuredno donošenje, vođenje i čuvanje evidencija iz oblasti radnih odnosa

Značaj uloge HR sektora u poslovanju društva:

  • važnost adekvatne brige o radno pravnim aktima u kadrovskom smislu
  • mogućnost obavljanja kadrovskih poslova brže i efikasnije uz adekvatan način rada i specijaliozavane programe
  • značaj HR sektora prilikom traženja kadrova (headhunting), prepoznavanju potreba zaposlenih i unapređenje međuljudskih odnosa
  • uticaj komunikacije između HR sektora i zaposlenih na produktivnost u radu
  • značaj poverenja između HR sektora i zaposlenih

Predavači:

Jelena Nikolić
advokat, advokatska kancelarija "Janković Popović Mitić"

Jelica Radović
HR consultant i partner u HR Fabrici

Zašto da pratite Paragrafov vebinar?

Po završenom učestvovanju na vebinaru učesnik će usavršiti svoja znanja i biti osposobljen da:

  • uredno i temeljno zaključi akte koji se tiču radnih odnosa
  • adekvatno čuva evidencije o zaposlenima i radno angažovanim licima
  • kroz važnu ulogu HR sektora uskladi poslovanje radi što bolje optimizacije poslova
  • organizuje poslovanje u skladu sa propisanim novinama

Kome je vebinar namenjen?

Vebinar je namenjen poslodavcima, sektorima ljudskih resursa, menadžerima, konsultantskim kućama, advokatskim kancelarijama, knjigovodstvenim agencijama, pravnim i fizičkim licima, kao i svim drugim licima i subjektima koji ove poslove obavljaju za druga pravna i fizička lica u cilju jednostavnijeg i efikasnijeg poslovanja, kako kada su u pitanju akti koji se tiču radnih odnosa, tako i unapređenju rada HR sektora.


Kotizacija obuhvata:

  • Praćenje predavanja vebinara
  • Power point prezentacije predavača
  • Pitanja i odgovore

PRETPLATNICI


5.900 RSD

NEPRETPLATNICI


8.900 RSD


Na cene kotizacija se zaračunava PDV po stopi od 20%


Zainteresovani ste?

Prijava za VEBINAR

Podaci o poslovnom subjektu








Podaci o učesnicima

Ime i prezime učesnika 1: *
Funkcija učesnika 1: *
E-mail učesnika 1: *
Telefon učesnika 1: *

Ukoliko je broj učesnika koje želite da prijavite veći od 1, molimo Vas da posredstvom tastera "Dodaj učesnika" unesete imena i prezimena dodatnih učesnika sa njihovim podacima: ime učesnika, funkcija, e-mail adresa, telefon.

NAPOMENA: E-mailovi različitih učesnika moraju biti različiti.




Pošaljite nam Vaše sugestije