Zastava Bosne i Hercegovine

PRAVILNIK O TEHNIČKIM USLOVIMA ZA REGISTRACIJU KRAJNJIH KORISNIKA USLUGE SA PLAĆANJEM UNAPRED: Preko portala eUprava omogućena laka registracija pripejd brojeva. Postojeći korisnici moraju da završe registraciju zaključno sa 10. februarom 2025. godine ili rizikuju obustavu usluge


Direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović predstavio je rešenja za laku i efikasnu registraciju pripejd telefonskih brojeva putem Portala za elektronsku identifikaciju (eID) u Beogradu.

Prema novom Zakonu o elektronskim komunikacijama ("Sl. glasnik RS", br. 35/2023), koji je stupio na snagu u maju 2023. godine, svi novi pripejd korisnici treba da registruju svoje brojeve pre aktiviranja usluge, saopštila je Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.

Postojeći korisnici moraju da završe registraciju svojih pripejd brojeva zaključno sa 10. februarom 2025. godine ili rizikuju obustavljanje ove usluge.

"Sa ponosom ističem da Kancelarija za IT i eUpravu nastavlja unapređenje kapacitete svojih najnaprednijih sistema, kao što je šema elektronske identifikacije. Na ovaj način stavlja ih na raspolaganje, pored javne uprave i privredi, kako bi digitalna transformacija u Srbiji napredovala još više, kao i da bi građanima bilo još lakše da koriste različite onlajn usluge", rekao je Jovanović.

On je naveo da je kompanija A1 Srbija prvi telekomunikacioni operator, koji omogućava jednostavnu onlajn registraciju pripejd brojeva svim građanima koji imaju nalog na Portalu eUprava tj. eGrađanima, što značajno štedi vreme i omogućava brži pristup mobilnim uslugama.

Jovanović je podsetio da je na Portalu eUprava trenutno registrovano blizu 2,4 miliona građana koji koriste nekoliko stotina elektronskih usluga.

"Registracija pripejd korisnika predstavlja jedan od ključnih koraka u daljem unapređenju bezbednosti i pouzdanosti usluga mobilne telefonije u Srbiji", rekao je Jovanović.

On je dodao da je zahvaljujući sistemu za razmenu podataka po službenoj dužnosti, koji je uspostavila Kancelarija za IT i eUpravu, ušteđeno 255 miliona sati čekanja, čime je eUprava u potpunosti opravdala motiv kojim se vodi, a to je da je 24 sata, sedam dana u nedelji, 365 dana u godini, gde god se nalazili, u službi svojih građana.

Kompanija Paragraf Lex ne preuzima odgovornost za tačnost i istinitost informacija prenetih iz spoljnih sadržaja odnosno drugih izvora, kao i za štetu koja eventualno iz toga, proistekne. Sve informacije objavljene u sekciji "Vesti" su namenjene u svrhu opšteg informisanja.


Izvor: Vebsajt RTV, 08.11 2024.
Naslov: Redakcija