IZVRŠENE NOVE ISPRAVKE SISTEMA ELEKTRONSKIH FAKTURA (17.6.2022) I DATO UPUTSTVO ZA POSTUPANJE KADA JE UGOVOROM PREDVIĐENO SREDSTVO OBEZBEĐENJA (GARANTNI DEPOZIT, RETENCIJA I SL)
Ministarstvo finansija je objavilo najnovije izmene sistema elektronskih faktura (SEF) od 17. juna 2022. godine.
Jedna od najvažnijih izmena u SEF je vraćanje funkcionalnosti ručnog selektovanja registracije fakture u CRF-u i ukidanje automatskog umanjenja / uvećanja obaveze u CRF-u na osnovu knjižnog odobrenja / knjižnog zaduženja.
Pored toga, ukinuta je mogućnost asignacije na SEF-u za korisnike javnih sredstava na ulaznim fakturama, te je dodat novi status na strani primaoca dokumenta – ”Ponovo obavešteni“, a izvršene su i sledeće ispravke sistema:
1. Dodata je poruka greške za dokumente koji ne mogu biti poslati na CRF;
2. Ispravljena je greška koja je dovodila do blokiranja korisničkog interfejsa u slučaju kada korisnik unese negativnu vrednost za količinu ili cenu;
3. Omogućen je unos više od 100 karaktera u polju ”Naziv” na nivou stavke dokumenta;
4. Omogućeno je da korisnik sa ulogom ”Revizor” može da preuzme PDF prikaz fakture;
5. Korigovana je kalkulacija na nivou stavke dokumenta kada je popust manji od 1%;
6. Omogućen je unos svih karaktera u polje ”Bankovni račun”;
7. Dodato je dugme za preuzimanje PDF prikaza dokumenta na strani pošiljaoca, za dokument u statusu ”Storno”
Detaljnije o ispravkama u sistemu elektronskih faktura, pogledajte na ovom linku.
eFakture - Pogledajte često postavljana pitanja i sve o e-Fakturama.
Izvor: Redakcija, 20.06.2022.